2012. január 22., vasárnap

A babák

Először is szeretném bemutatni  egyik  babám ami kísérletezésre lett megvéve  ,mert ugye szerettem volna átfesteni Monster babát de mindenképp gyakorolni szerettem volna ,mielőtt belevágok.
Mivel megsajnáltam, hogy olyan cudarul nézett ki,megpróbáltam rendbe szedni,sokszor átfestettem az arcát de ez már a végleges:) Kapott egy kis hajzuhatagot ..amit tudtam kihoztam belőle,nem olyan szép, nem tud pózokat felvenni, hisz ő csak egy 600ftos baba   de én megszerettem.:)
És mutatnám a lányok új ruháit..





6 megjegyzés:

  1. Most viszonozhatom, hogy Te voltál az első követőm, most én vagyok itt az első követőd!
    Fantasztikusan ügyes lett a festés, és persze a babaruhák is! Gratulálok!
    Biztos, hogy rendszeresen foglak olvasni, és várom a baba-sztorikat!

    VálaszTörlés
  2. Ngayon szépek! :)
    El sem tudom képzelni, milyen volt az átalakítás előtt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Luna!
      Hidd el nem volt szép,de majd teszek ki képet ahogy átalakult.

      Törlés
    2. Azokra a képekre mi is kíváncsiak vagyunk!

      Törlés